2026 - Visa-villatakin tilanne 17.06.
Visa-villatakki on siis nyt hihoja vaille valmis, tai 1,5 hihaa vaille valmis... toinen hiha on noin puolivälissä...
Napit ompelin jo kiinni, tuntui vaan siltä, että ompelen ne nyt, ja niin sitten ompelin.
Tämä ei ole kaupallinen postaus vaikka mainintoja - kaikki itse ostettuja. Joku välillä sitä on kysynyt kun tuhkatiheään mainitsen ....
🧶100 % suomenlampaanvilla @isokummun Isokummun Kehräämön Päivikki luonnonvärit - kehrätty myrkyttömästi
🟤 Napit @kangastukkucom
#villatakki #byitu #suomenlampaanvilla #isokummunkehräämö #myrkytönvilla

Kommentit
Lähetä kommentti