Tekstit

Luitko jo tämän

2016 - Tuuliviirikö se seill'?

Kuva
 

2021 - Neulotut ja huovutetut saunahatut

Kuva
 

2016 - Sukat ja säärystimet

Kuva
Röyhelölangasta en koskaan neulonut huiveja... vaan jotain persoonallisempaa piti tehdä  

2016 - Leea-laukku vaaleanpunainen suunitelma etenee

Kuva
 

2026 - Visa-villatakin tilanne 17.06.

Kuva
Visa-villatakki on siis nyt hihoja vaille valmis, tai 1,5 hihaa vaille valmis... toinen hiha on noin puolivälissä... Napit ompelin jo kiinni, tuntui vaan siltä, että ompelen ne nyt, ja niin sitten ompelin. Tämä ei ole kaupallinen postaus vaikka mainintoja - kaikki itse ostettuja. Joku välillä sitä on kysynyt kun tuhkatiheään mainitsen .... 🧶100 % suomenlampaanvilla @isokummun Isokummun Kehräämö n Päivikki luonnonvärit - kehrätty myrkyttömästi 🟤 Napit @kangastukkucom #villatakki #byitu #suomenlampaanvilla #isokummunkehräämö #myrkytönvilla  

2016 - Assari Alban herkkuhetki, jätskikipon siivous

Kuva
 

2021 - Pihan kukkaset

Kuva
 

2016 - Bertil-pesukintaat ja Leena-pussukat

Kuva
 

2016 - Leea-laukun sommittelua Vaaleanpunainen

Kuva
 

2016 - Leea-laukun viimeistelyä ja sommittelua Pinkki

Kuva
 

2021 - Joku tulossa saunahattu ostoksille.... kyltti pihalla

Kuva
 

2016 - Pitääkö muka herätä jo

Kuva
 

2016 - Viimeistelyä Leea-laukku

Kuva
 

2016 - Ei kepin koolla ole välii, kunhan on keppi

Kuva
 

2016 - Assari Alba pääsi moikkaa lajikaveriaan

Kuva
 

2016 - Bertil-pesukintaita

Kuva
 

2025 - Leppoisaa Juhannusta 🌿☀🔥

Kuva
 

2026 - Juhannuksen avaus aamuteellä 18.06.2026

Kuva
Mun on pitänyt käydä omilla nimppari-teellä tuolla, mutta silloin satoi kun meinasin mennä, no toisena päivän kun ajattelin niin olikin sairaustapaus ja paikka oli kiinni. No menenpä siten toisen nimeni nimppari-teelle... no en mennyt kun oli taasen huono keli. Sitten ajattelin, että menen kun menen... ja torstaina ennen varsinaista lounasaikaa olin sopivasti liikenteessä ja päätin käydä avaamassa Juhannuksen. Ja tietty terassilla kun kerran keli suosi. Oli hyvä suklaa-mansikka leivos, mansikat ei ole mun suosikkeja silleen, mutta nuo maistuivat kesältä siis kunnon mansikoilta.  

2016 - Villiä lupiineita ja ruusu

Kuva