7-vuotta sitten: Alba kiittää


Tuossa on matto kaikista huovutuksien viimeistelyistä jääneistä villoista.


Alba kiittää lahjoista ja onnutteluista. 🤗 Avasin Luovimon puodin oven toviksi... ja mistäs se Absu löytykään... siel hän sikaa vinguttaa ja piehtaroi Vilja-villamatolla 😍

 

Kommentit

Luetuimmat

Ambulanssilla sairaalaan, sairaalaan...

"Kuka lienetkin olet?"

Villasukkien "7-kuolemansyntiä"

Tiesitkö että "100 % villa" joka on Superwash-käsittely sisältää mikromuovia

Kylpytakki - kallista muovia

Kierros vielä ja uudestaan.. sairaalaan...

Eräs lääkärikäynti - Osa 1. Tulosyy

Siemennäkkileipä - kaura-siemen mix "näkkileipä"

Villapyykin tulos.. hmm TAHROJA!

Tee se itse - pyykkietikka