Wanhanajan Joulumarkkinolla ja Torilla Vammalassa
Aamulenkillä törmättiin, tai oltiin just pihalle tultu niin koiruudet tuli lenkille, nimipä jatkettiin Alban kaa lenkkiä.
Siinä sitten lenkin päätteeksi totesin, että olis Joulumarkkinat Vammalas... no sanoin et lähden mukaan jos seuraa kaipaa.
No lähdettiin. Itse markkinoista ei tullut juurikaan kuvia, tai siis ei tullut kuvia otettua.
Pihamökeissä oli glögimaistajaiset ja pensasmustikkaglögi maistui ihan hyvältä ja lämmittävältä, mutta ei mukaan kuitenkaan tarttunut... tosin nyt hiukka harmittaa, kun ei tullut yhteistietojakaan ylös.
Sisällä sitten kierreltiin, ja oli tuota Pesosen hunajaa. Siis sitä ostin kyllä Kädentaidot messuilta, mutta en itselle. Nyt korjasin tilanteen.
Toki maksun kanssa oli ongelmii opetellu MobilePayta käytää, mut joku asetus ohjaa myös kirjautumaan pankiini.. ja siinä se ongelma sitten oli... no jäin kaverille velkaa toviksi tuon hunajan hinnan.
Joulumarkkinoilta sitten suunnattiin Tyrvään kirjakauppaan. Minä turistina. Ja sitten Vammalan torilla josta Kivikylän myyntiauto poistu juuri, no kala-autoja oli ja sitten joku maanviljely tuotteineen ja kuivailtuineen. Eli mitään suurta myyntitapahtumaa torilla ei ollut. Taitaa olla perjantai varsinain toripäivä... en ole kyllä varma.
No kalaa tarttui mukaan ja siellä kävi normi pankkikortti. Sitten "saaliin" kanssa kotimatkalle. Ihan mukava extempore retki.

Kommentit
Lähetä kommentti