2026 - Juhannuksen avaus aamuteellä 18.06.2026

Mun on pitänyt käydä omilla nimppari-teellä tuolla, mutta silloin satoi kun meinasin mennä, no toisena päivän kun ajattelin niin olikin sairaustapaus ja paikka oli kiinni.

No menenpä siten toisen nimeni nimppari-teelle... no en mennyt kun oli taasen huono keli.

Sitten ajattelin, että menen kun menen... ja torstaina ennen varsinaista lounasaikaa olin sopivasti liikenteessä ja päätin käydä avaamassa Juhannuksen.

Ja tietty terassilla kun kerran keli suosi.

Oli hyvä suklaa-mansikka leivos, mansikat ei ole mun suosikkeja silleen, mutta nuo maistuivat kesältä siis kunnon mansikoilta.











 

Kommentit

Luetuimmat

Ambulanssilla sairaalaan, sairaalaan...

"Kuka lienetkin olet?"

Villasukkien "7-kuolemansyntiä"

Kylpytakki - kallista muovia

Tiesitkö että "100 % villa" joka on Superwash-käsittely sisältää mikromuovia

Kierros vielä ja uudestaan.. sairaalaan...

Eräs lääkärikäynti - Osa 1. Tulosyy

Siemennäkkileipä - kaura-siemen mix "näkkileipä"

Villapyykin tulos.. hmm TAHROJA!

Tee se itse - pyykkietikka