2012 - Voihan kakka...

Kuvitus Google AI Gemini - ja Geminin huomautus kuvaa luodessa: Tässä on pyytämäsi akvarellityylinen kuva. Huomaathan, että aiheen epämiellyttävyydestä johtuen kuva on toteutettu taiteellisesti ja tyylitellysti. Pyyntö oli: "Luo kuva akvarelli tyylillä - Kylpyhuoneen lattiakaivosta pursuaa kakkaa" - Tämä on toinen kerta kun AI kommentoi, eiku kolmas kerta - kerran kieltäytyi piirtämästä.
No siis fb-päivitys 14 vuoden takaa, aamulla klo 06:58;
No siis fb-päivitys 14 vuoden takaa, aamulla klo 06:58;
Helvetin hyvää huomenta, painotis sanalla helvetin ja sen hyvää voikin sitten unohtaa.... vähän ennen ku herätys olis ollut heräsin ja puolihämärässä lähdin kylppäriä kohti. Olin jo lavuaarin kohdalla kun tajusin mitä oli tapahtunut. Lits läts. Ainoa mattoni mikä mulla on on kylppärissä paksu frotee kph-matto... se oli aivan märkä... no jalassani olleet villasukat tietty imaisinvat siitä kosteutta.
Valojen kunnolla sytyttyä ja saatuani silmät jokseenkin toiminta kuntoon, katselin ympärilleni ... lattia muualta kuiva... ovi ollut kiinni eli ei Pumbakaan ole voinut käydä tarpeillaan, tosin haju oli sen suuntainen, ja ihan koko maton litimäräksikö pissinyt?
Itse asiassa eilen töistä tullessani ihmettelin kylppärissä hajua, ihan kuin isomman tuotokset olisi unohtanut vetää, ei ollut... mut missään ei kummempaa... illalla suihkussakin käydessä lattiakaivo toimi lähes normaalisti.
No sitten lattiakaivon ympärillä oli sellaista "nöythää" muodostemassa "valumavesi lattia kaivoon... Vessankin vetäessä näytti että vesi suuntaa ihan eri paikkaan kuin pitäisi... ja niinhän se tekikin, ei tullut reunojen yli vaan lattiakaivosta lattialle...
Yöllä ei oo ollut pakkasta vaan satanut vettä ja lumet sulanneet, oisko niin että.... onko tämä jokainen kevät riesa tai sateisen kesän riesa... kohta puhelu isännöitsijälle....
Mut nyt improvisoimaan hampaiden pesu ja töihin.... GRRRRR
Kommentit
Lähetä kommentti