Asiakaskokemus Visma e-passelin taloushallinto-ohjelmasta
Tänään lähti alla oleva maili Visman tukeen....
"Hei
Kumpikaan ei KUUNNELLUT - vaan puhui tiliotteen CSV- tai mikä vienti se on, vaikka totesin että vien MANUAALISESTI.
Oma moka päiväys väärä, ja hyväksytty.
Vienneissä myyntilaskuihin suorituksia, Muokkaa toiminnosta Kopio tai Luo korvaava tosite ei palauta myyntejä eikä niitä voi muokata. XXXX ei edes tiennyt sellaisen olemassaolosta, tai niin sanoi puhelimessa - puhuttiinko samaa kieltä kun ei kuunnella asiakasta!
Ohjelmassa on VIRHE koska * tähdellä merkittyyn kohtaan tulee viimeisin muokkauspäivä - sen pitäisi olla TYHJÄ - tällöin karsitaan käyttäjä virheet, etenkin kun tositteita ei voi poistaa.
Näitä epäkohtia näyttää olevan yhä enemmän mitä pidempään tuohon tutustun. Puolustus ei ole että Ruotsissa - näihin jokaisen TUKI puheluihin vastaavan pitää jos ei osata heti niin tietää että sellaisten BUGIt ohjelmassa on.
On parikin puhelua jossa kysyin, että mitä... tuli no kokeileppa sitä... eli itse ratkaisin ko. ongelmat.
Vaikka sähköisesti paljon toimitaan tule ohjelman olla sellainen että manuaalisesti se toimii, sitten vasta "virrat". Tästä olen aiemminkin maininnut että toiminnot ovat ajateltu sähköiseen....
Soitin myös myyntiin, kertoakseni että kun myytte huomioikaa nämä.. mutta tätäkään en saanut sanoa ... no vasta kun oikein puskin päälle... hoettiin vaan että laita mailia...
Asiakaspalvelun peruskurssi - ja ilmainen vinkki KUUNNELKAA mitä asiakkaalla on sanottavaa.
Ohjelmassa on hyviäkin puolia, mutta olisi hyvä jos TUKI oikeasti osaisi asiansa, eikä toimisi vanhanajan "keskusneiteinä" vain vastaamassa ja välittämässä puhelua eteenpäin."
Otin viimevuoden heinäkuussa tuon ohjelman käyttöön. Oli pikkuvirhe kesken tilikauden, joka itsellä on kalenterivuosi. Tiettyjä toimintoja olisi ollut helpompi tehdä jos olisi vuoden alusta, no mutta olin aiemminkin vaihtanut taloushallinto-ohjelmaa keskellä tilikautta.
Alkuun ihmettelin tositelajeja A, B, C... mutta nyt ne on loistava keksintö. Ja muitakin sähköisen taloushallinon helppouksia toki.
Vuodenvaihteessa tuli totaalinen "back to 90-luvulle" - Jotta pystyi vaihtamaan tilikautta piti MANUAALISESTI viedä tulos vuoden loppuun ja avaavaan uuteen tilikauteen sitten vielä. Siis mitä? En ollut uskoa korvia... mutta kyllä 2022 vuonna vielä tuollainen .... Asiakastyytyväisyyskyselyyn laitoin että en suosittele ja arvosanakin jotain 1 (1-10 asteikosta) tuli jatkokysymys - "että miksi"? Kerroin edellisen syyksi... no en tiedä onko tulossa muutosta... siis kaikki muut tiedot siirtyivät sentään, mutta ei tulos.
"Hei
Soitin tukeen mies oletettu heti kättelyssä vaikutti "en ymmärrä" se vaikutus tuli heti... Sitten hän kysyi joltain joka myöhemmin osoittautui XXXX-nimiseksi henkilöksi.
Kumpikaan ei KUUNNELLUT - vaan puhui tiliotteen CSV- tai mikä vienti se on, vaikka totesin että vien MANUAALISESTI.
Oma moka päiväys väärä, ja hyväksytty.
Vienneissä myyntilaskuihin suorituksia, Muokkaa toiminnosta Kopio tai Luo korvaava tosite ei palauta myyntejä eikä niitä voi muokata. XXXX ei edes tiennyt sellaisen olemassaolosta, tai niin sanoi puhelimessa - puhuttiinko samaa kieltä kun ei kuunnella asiakasta!
Ohjelmassa on VIRHE koska * tähdellä merkittyyn kohtaan tulee viimeisin muokkauspäivä - sen pitäisi olla TYHJÄ - tällöin karsitaan käyttäjä virheet, etenkin kun tositteita ei voi poistaa.
Näitä epäkohtia näyttää olevan yhä enemmän mitä pidempään tuohon tutustun. Puolustus ei ole että Ruotsissa - näihin jokaisen TUKI puheluihin vastaavan pitää jos ei osata heti niin tietää että sellaisten BUGIt ohjelmassa on.
On parikin puhelua jossa kysyin, että mitä... tuli no kokeileppa sitä... eli itse ratkaisin ko. ongelmat.
Vaikka sähköisesti paljon toimitaan tule ohjelman olla sellainen että manuaalisesti se toimii, sitten vasta "virrat". Tästä olen aiemminkin maininnut että toiminnot ovat ajateltu sähköiseen....
Soitin myös myyntiin, kertoakseni että kun myytte huomioikaa nämä.. mutta tätäkään en saanut sanoa ... no vasta kun oikein puskin päälle... hoettiin vaan että laita mailia...
Asiakaspalvelun peruskurssi - ja ilmainen vinkki KUUNNELKAA mitä asiakkaalla on sanottavaa.
Ohjelmassa on hyviäkin puolia, mutta olisi hyvä jos TUKI oikeasti osaisi asiansa, eikä toimisi vanhanajan "keskusneiteinä" vain vastaamassa ja välittämässä puhelua eteenpäin."
Otin viimevuoden heinäkuussa tuon ohjelman käyttöön. Oli pikkuvirhe kesken tilikauden, joka itsellä on kalenterivuosi. Tiettyjä toimintoja olisi ollut helpompi tehdä jos olisi vuoden alusta, no mutta olin aiemminkin vaihtanut taloushallinto-ohjelmaa keskellä tilikautta.
Alkuun ihmettelin tositelajeja A, B, C... mutta nyt ne on loistava keksintö. Ja muitakin sähköisen taloushallinon helppouksia toki.
Vuodenvaihteessa tuli totaalinen "back to 90-luvulle" - Jotta pystyi vaihtamaan tilikautta piti MANUAALISESTI viedä tulos vuoden loppuun ja avaavaan uuteen tilikauteen sitten vielä. Siis mitä? En ollut uskoa korvia... mutta kyllä 2022 vuonna vielä tuollainen .... Asiakastyytyväisyyskyselyyn laitoin että en suosittele ja arvosanakin jotain 1 (1-10 asteikosta) tuli jatkokysymys - "että miksi"? Kerroin edellisen syyksi... no en tiedä onko tulossa muutosta... siis kaikki muut tiedot siirtyivät sentään, mutta ei tulos.
Kommentit
Lähetä kommentti