62. Utelias Löyly

Luotu 24.02.2020 16.12.2023: Eilen olin vielä osina - nyt olen kasannut itseni... siis Itu kasas... sorry... mut kuitenkin tässä mä nyt olen Isokummun Kehräämö kehräämön ilman kehruu öljyä karstaamasta suomenlampaanvillasta käsin huovutettuna.

Ai säkin ihastuit mun silmiin ... joo ne on sävyltään Porkkana ja väri niihin on raskasmetalli vapaista väreistä, ja tos pinnassa. Muutoin oon ihan Tervassa.

Niin siis mä olen Satu-saunahattu Utelias Löyly Terva Porkkanasilmä - 61. Itun Satu-saunahattu päivitettynä nyt siis ... niin olen nyt paras versio itsestäni - suomenlampaanvillaisena.... ai puhelinnumeroni?... Sorry olen varattu (myyty) mut Itu availee viimeistään ensivuoden puolella taas ton tilauksesta huovutettaviin tonne www.saunahattukauppa.fi

#byitu #saunahattukauppa #saunahattukauppafi #satusaunahattu #isokummunkehräämö #saunahattu #saunahat #ilmankehruuöljyä #raskasmetallivapaatvärit #suomenlampaanvilla #ripustuslenkki.

 

Kommentit

Luetuimmat

Rukkiviikko -2023 - Tiistai

Ihan eka märkähuovutustyöni

Saunahattu sunnuntai – tekijänoikeudet, mallisuoja, kopiointi

Kohti ko. tapahtumaa - EWA (European Wool Association) 3.rd study tour

Sami-saunahattu - konepestävä kunnollinen saunahattu

Somen siivous loppusuora vaiko maaliviiva?

Suomen Kädentaidon messut 2023 - Pirkkahalli - Perjantai 17.11.2023

240. Sauna Hermanni

Sika kivaa alkavaa viikonloppua